Formularz zgłoszenia usługi serwisowej

    Szanowny Kliencie, zgłaszając reklamację prosimy o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Dodaj zdjęcia oraz obszerny opis, abyśmy mogli zająć się Twoim zgłoszeniem.

    1. Sprzedaż odbyła się:

    2. Zlecenie serwisu zgłasza:

    Imię i nazwisko osoby zgłaszającej serwis:

    3. Odbiorcą na fakturze jest:

    Imię i nazwisko znajdujące się na fakturze:

    Nazwa firmy

    NIP

    4. Numer telefonu osoby zgłaszającej serwis:

    5. Adres mailowy osoby zgłaszającej serwis:

    6. Wybierz sklep, w którym dokonałeś/as zakupu:

    7. Data dokumentu sprzedaży (faktury/paragonu) lub zamówienia

    8. Numer dokumentu sprzedaży (faktury/paragonu) lub zamówienia

    9. Adres, pod którym znajduje się produkt/usługa (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer):

    10. Jakiego towaru/usługi dotyczy zgłoszenie? (producent, nazwa, kolor, kod, opis)

    11. Czy produkt jest zamontowany?

    inna odpowieź

    12. Czy produkt jest kompletny?

    inna odpowieź

    13. Czy posiada uszkodzenia mechaniczne?

    inna odpowieź

    14. Dokładny opis czego dotyczy zlecenie serwisowe? (proszę opisać szczegółowo)

    15. Prześlij zdjęcia produktu (dodaj plik)

    Po otrzymaniu wypełnionego formularza serwisowego, pracownik naszej firmy przeanalizuje zgłoszenie, jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje, zwróci się do osoby zgłaszającej serwis z dodatkowymi pytaniami. Odpowiedź na serwis zostanie udzielona w terminie ustawowym. Za datę zgłoszenia serwisowego przyjmujemy datę w której będziemy w posiadaniu kompletnych informacji umożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia.

    Jeżeli formularz nie działa prawidłowo, wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres reklamacje@romax.waw.pl
    Odpowiedz na powyższe pytania a w tytule wpisz imię i nazwisko osoby składającej reklamacje oraz numer faktury lub zamówienia.
    Wypełniłeś formularz i chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij w link: www.romax.waw.pl